En underbar dag!?

Nu är jag hemma i Mora igen... Känns grymt skönt!
Och det bästa är att jag ska vara hemma i hela nio dagar till. Tänk vad mycket skoj vi kan hitta på, mina vänner:)

Idag blir det lunch med Jenny och sedan med Sophie. Sen hade jag tänkt att försöka hinna med att åka bort till Sara och Hugo en sväng... Får se hur det blir med den saken. Men jag har iallafall tänkt tanken och det är ju bra..:)

Vaknade redan kl: ( idag så jag gick upp och ställde mig på mammas crosstrainer i 25 minuter, kändes skönt!

Imorgon blir det partaj för hela slanten... Känns det som idag iallafall! Vi ska vara hemma hos Jenny (någon förvånad?). Det blir väl ett gäng som dyker upp skulle jag tro, det brukar ju bli så om inte annat..:)

Nej, dags att sätta lite fart kanske? Hade tänkt att försöka hinna med att skriva ut bilden på min tatuering och springa bort till tatueraren och se om han har tid den kommande veckan och hjälpa mig...:)



Idag är det denna som spelas på högvarv...

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hej!
Hoppas du får en bra helg :D
Kram!

2008-05-23 @ 10:18:37
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0