Mitt nya liv!

Nu jävlar har jag en gång för alla tagit tag i mitt liv... Jag har återinfört mina morgonpromenader  varje morgon. Det är ju faktiskt riktigt skönt att starta dagen med en promenad innan man går iväg till jobbet. Mycket lättare att få i sig frukost också!

Igår var jag på SATS och köpte mig ett träningskort där. Sen blev det 30 minuter spinning och 30 minuter core. Grymt skönt var det kan jag lova! Shit vad jag har saknat spinningen alltså! Imorgon bli det lunchspinning kl 11. Längtar redan:)

Jag och Jennie snackade om utgång på Snerikes ikväll, men vi får se hur det blir med den saken. Hennes gästleg har ju gått ut, så vi får se hur det blir. Hon borde nästan höra av sig nu tycker jag..:)

Inget skoj att rapportera nu, förutom att jag åker till ITALIEN nästa torsdag. Ska bli så himla skoj. Längtar grymt mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0