Nu blir jag lack!

Är lite irriterad just nu.. Jag lyckades hitta en datasladd till min kamera när jag var hemma i helgen, så jag tänkte att jag skulle ta och ladda upp korten ifrån kvalborg nu. Men vad upptäcker jag!? Jo, att sladden jag fick med mig är till den gamla kameran så det är ju bara att glömma att det skulle funka.. Typiskt! Så ni får allt hålla tillgodo med korten tills jag åker hem nästa gång. Och det är om några veckor. Men den som väntar pånågot gott väntar aldrig för länge sägs det ju så..:)

Känner mig lite irriterad och bitter just nu. Vet inte riktigt vart den känslan kommer ifrån men det är så det känns. Kanske ska krypa till sängs nu?! Tänkte försöka pallra mig upp relativt tidigt imorgon och bege mig ut på en stärkande morgonpromenad innan jobbet kl. 12.

Kanske lika bra att försöka sova? Men känns ändå som att det kan kvitta hur mycket sömn jag får, känner mig ändå inte utsövd, är mest bara trött ändå. Jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för smsen... fy de känns verkligen tugt just nu. vet inte hur jag ska göra.... eller de ända jag vill är att ALLT ska bli som förr.
Tack för att du finns! Puss

2008-05-02 @ 23:14:39
URL: http://annikasundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0