Packat och klart

Jahapp, då var jag nästan redo för att bege mig till sydligare breddgrader. Ska bara sova en natt till och sen hinna med lite småsaker imorgon innan Nina och kompani kommer och hämtar upp mig för vidare färd ner till Nyköping och Skavsta.
Jag hoppas att jag har allt jag behöver nu, men det tror jag allt.

Det enda dryga var att jag vet att jag ska ha lite euro någonstanns, hittade dem för någon vecka sen. De låg kvar i v'skan jag hade sist jag var i Italien, men nu är de spårlöst försvunna... Skumt! Jag förstår inte, men saker och ting har en förmåga att försvinna för mig i den här lägenheten. Riktigt konstigt.

Nej, nu blev jag otroligt trött. Så det är bäst att jag skyndar mig att tvätta bort sminket och borta gaddarna och kryper ner i renbäddad säng. Som jag nu kom på att jag inte har bäddat än... Åhh, vad drygt det blev nu!

Aja, god natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0