Sängdags!

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv... Här sitter jag och stirrar, trots att jag är grymt trött och bara vill krypa ner i sängen och läsa några sidor i min braiga (jag vet att det inte heter så, men låt mig få skriva så ändå) bok: "Den vita massajen". Jag slukar verkligen den boken. Tycker att den är super.
Men jag blir lite kluven, jag har ju faktiskt varit i Tanzania och träffat några massajer, och  jag tycker inte alls att de verkar vara så.. Har även träffat två stycken som varit på besök här i Sverige. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro..
Aja, skit samma. Boken är iallafall bra.

Nu ska jag gå och borsta tänderna!


Miss you a lot.... 
I don´t like to sleep alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0