Seg söndag

Idag har jag inte gjort mycket alls. Jag som had etänkt stiga upp tidigt för att  bege mig ut på en morgonpromenad låg såklart i sängen till strax efter 11. Men sen satte jag lite fart och begav mig ner på stan för att inhandla lite vitaminer så jag blir lite piggare. Förstår inte hur jag kan vara så himla trött hela tiden...? Men men... Nu ska det bli ändring på det!

Hann även med att besöka farfar lite. Fick både rabarberpaj och en chokladglass av honom. Smarrigt värre, men imorgon ska mitt lite nyttigare jag ta vid. Känner att det verkligen är dags nu. Jag bara sväller...

Håller på coh tvättar nu, inte allt för skoj, men nödvändigt. Snart klar iallafall, väntar bara på att det ska bli torrt. Har även städat lite idag. Både dammsugit och torkat golv, så nu är det riktigt fint här..:)

Ingenting bra på tv:n, funderar om jag ska bege mig ut på en liten promenad, så kanske jag blir lite trött och kan somna i tid sen?! Hade varit himla skönt. Nog för att jag säkert kan sova ut imorgon, har ju inget jobb vad jag vet så... Men det är ju skönt att komma upp i tid ändå.

Imorgon ska jag iallafall pallra mig bort till SATS köpa mitt efterlängtade gymkort. Måste verkligen ta tag i träning nu! Viktigt viktigt!


Nej, det får allt bli en promenix nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0