Ääääääääääääääntligen är fredagen här!

Härligt med fredagskväll. Bästa kvällen på heeela veckan, lätt! :) Som jag har lägtat efter den här fredagen efter att jag har jobbat så många dagar i rad. Jag har ont i heela kroppen och hjärnan hänger inte riktigt med, men nu slipper jag iallafall tänka på två dagar.:)
 
Hann med en lunch med Karro och lilla Alicia idag också. Denna otroligt söta lilla prinsessa! <3
 
Har hunnit med att sova lite, kikat två avsnitt av Gossip Girls, ätit middag på donken och bakat en räkpaj till morgondagens kräftskiva (då jag HATAR att skala skaldjur!!). Nu väntar filmkväll med hjärtat och sen blir det sängen... Och imorgon får jag sov ända till kl 8:30. Underbart!
 
Ha en trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0