Kall och snöig tisdag

Tio minus när jag gick till tåget imorse... Riktigt kallt. Men under dagen blev det bara varmare och varmare... Sen kom snön.... :) Himla glad blev jag då. Fick precis samma känsla som när man var liten och det snöade... Lycka!

På väg hem från skolan så höll bussen på väg att sladda av vägen. Läskigt värre. Alla i bussen skrek!

Regnigt när jag väl var hemma! Skitland vi lever i...

Promenad med Jenny på kvällskvisten. (Ingen bio ikväll, kanske imorron?!) Trodde att det hade börjat snöa, men det visade sig bara vara regn!:( Var dyngsur och iskall när jag kom hem. Försöker tina upp.
Inte det lättaste när man måste sova själv i natt...:(

Lika bra att krypa till sängs nu, varför vara vaken och bara längta?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du skaffat en blogg! Har en med, http://emmy.webblogg.se. Ska ta mig i kragen och börja uppdatera lite oftare! Smack på snyggaste bruttan i stan!

2005-10-25 @ 21:56:07
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0