Lillebrors födelsedag

Jaha, idag fyller söta lillebror 16 år.
Shit vad stor han har blivit!! Kommer ju ihåg när han föddes och låg i mitt knä (jag hade inte så långa/starka armar att jag orkade bära upp honom...*ler*). Fy, vad stolt jag var då! Fast det är jag ju i och för sig idag också..:) !

Sitter nu i skolan. Väntar på den där himla bussen som aldrig vill gå när jag vill! Typiskt!
Är typ 35 min tills den ska gå, och då har jag ca 1,5 timme framför mig i två olika bussar, på en livsfarlig väg.

Bussen höll ju på att sladda av i tisdags när det var så halt. Skitfarligt ju!!

Dags att gå och hitta på ngt skoj här på skolan kanske..:)

Ha det gott alla godingar..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0