Sjuk, eller vad?

Vaknade redan runt 3-tiden inatt...
Sprängande huvudvärk, inget vidare!

Gick upp strax före 7. Fortfarande sprängande huvudvärk..
Började må illa, klarade inte av att vara vaken. Trodde att jag skulle spy.

Bestämde mig för att det nog var bäst att vara hemma från skolan idag. Inte så bra med tanke på att vi börjar en ny kurs idag, men vad ska man göra då?

Sov fram till klockan 12, då jag vaknade av att Sebastian ringde. Ville äta lunch ihop, men jag vågade inte gå ut och äta. Vet ju inte om magen klarar det. Vet ju ej vad det är för skit jag har.

Har iallafall pallrat mig upp ur sängen nu, plockat ihop lite grann och så.
Ska väl försöka städa mitt rum. Det behövs ju verkligen kan jag lova. Hur skoj låter detta då?

Har kommit fram till att jag längtar något otroligt mycket efter mina söta vänner som nu har flyttat härifrån, Kom hem nu!

Saknar även mina goa vänner i Uppsala. Men er får jag ju träffa om mindre än två veckor! Ska bli så himla skoj alltså!

Ha det så fint alla söta så ses vi snart!

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Om jag fick en önskan här i världen uppfylld så vore det att utrota allas huvudvärk. Jag HATAR huvudvärk. Kan ställa till med mycket... uggha. Hoppas du snart mår bättre! Puss!

2005-10-26 @ 16:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0