Behöver hjälp snabbt!

Jag har insett att jag måste ha en ny sorts hudvårdsserie. Den jag har verkar inte på min hud.
Den jag har nu är Make Up Store, är faktiskt riktigt besviken på det. Man tror ju att ett så pass erkänt märke ska vara bra, särskillt när man anlitar en make up artist för att få hjälp med att välja ut det som passar till just min hy. Men nej då!
Min hy är alltid blank och jobbig, främst t-zonen. Vill ha hjälp nu av någon som är kunnig på detta område och som kanske har prövat på.. Någon som vet vad som fungerar. Har funderat på den produkt som visas på tv-shop, proactiv. Men vet ej om jag vågar testa den. Läste i och för sig något repotage om ngn som verkligen tipsade om denna produkt men...

Snälla ni som läser detta, hjälp mig!

Tack..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Isssssaaaan!
Jag fick av Joel en massa produkter från Decleor, har aldrig haft så bra produkter i hela mitt liv! (och alla vet ju att jag levt rätt så länge) =) De är dyra, men de räcker hur länge som helst. Jag fick bland annat en dagkräm i julklapp som innhåller 50 ml och inte ens hälften är borta! I april lixom! Jag vet att Marias hudvårdsstudio säljer dessa. Puss å lycka till!

2006-04-11 @ 16:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0