Imorron = Afrika

Andersons

Fy vad skönt
.. Imorgon vid den här tiden har jag ganska nyss lyft från Arlanda.   
Ska bli så skönt att komma bort från tråkiga Sverige och få upptäcka en helt ny världsdel! :P


Längtar som en tok. Visst kommer jag sakna vissa personer här hemma i Sverige, men det är ju bara tio dagar jag kommer vara borta. Kommer hem lagom för att fira valborg. Vet bara inte vart det blir, kan hända att jag stannar kvar i Uppsala, har inget sätt att ta mig hem på. Får fjäska lite för farfar så kanske jag kan få låna hans bil. Det rör sig ju bara om lite mer än ett dygn han blir utan bil så det borde ju inte vara omöjligt... Eller!?


Regn och åter regn idag! Hatar regn! Man är ju så mycket lyckligare med lite sol och värme. Men jag hoppas att när jag kommer hem om tio dagar så är våren här.. Man kan ju alltid hoppas.


Är mest lite förvirrad över det mesta nu. Men jag hoppas att allt löser sig. Vill träffa alla sötisar som jag inte sett på himla bra länge nu. Kom hem nu!!


Om någon har något bra förslag inför valborg så är det bara att höra av sig. Antingen här eller via sms. Vill hitta på något skoj när jag kommer hem. Så kom igen nu! Skicka..


Ha det gött här hemma i Sverige nu. Och kom ihåg att jag förmodligen inte kommer vara avundsjuk på er som får lov att vara i kalla piss-Sverige medans jag åker till Afrika! :D

  

Dessa bilder kommer från http://www.savannen.com/bilder06.htm

Lägger in bilder som jag själv har knäppt i början av maj, när jag har kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0