Jag undrar en sak

Hmm... Jag har funderat en hel del idag medans jag har kikat runt på internet.
Kan tyvärr inte avslöja vad jag har funderat på men.. Kanske lite längre fram.

Dags för lunch snart tro? Inte för att jag är ett dugg hungrig, men det är ju som så att man måste äta.
Jobbigt värre! Men  "that´s life" (för andra gången idag.. sorry)

Skulle behöva klippa håret tror jag. Kanske ska försöka hitta någon duktig frisör. Kan ju hända att jag är ledig imrorron och då skulle det ju passa perfekt!:)

Men har inte en aning om vad jag vill ha för slags frisyr. Helst hadejag velat haft långt hår.. Men det tar ju sån himla tid att få håret att växa ut så långt som jag vill ha!:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0