Tillbaka i storstan

Jaha, då har man kommit tillbaka ner till storstan. Skönt med lite puls.
Men det var lite skönt att bara vara hemma och inte göra något speciellt. Förutom att jag blev lite sjuk då. Men som jag alltid tjatar om... "Det kostar att ligga på topp" :D

Bor hos storkusin nu, eftersom jag har varit sjuk. Ska väl flytta till farmor snart istället för att våldgästa malin och peter. :P

Helgen blev mycket lugn.
Mycket sovmorgon och lite F1. Ställde ju klockan för att orka kila upp och kika, men nejdå! Isabel somnar såklart om så fort hon har stängt av klockan. Typiskt!
Viktigt var iallafall att Alonso vann! Love him! :P

Är nu på min praktikplats.. Har nyss gjort lite bokföring. Tur att man var med på de lektionerna ändå..:P Hade ju faktiskt lite koll på vad jag höll på med. Det ni..:)

Nej, ska vara lite mer effektiv nu.
Ha det så gott alla goa.:D

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0