Uppsala till kvällen

Då har man bott klart i Stockholm för ett litet tag då. (Ska ju tillbaka hit på fredag och bo på hotell med mamma och lillebror). Åker till lilla farmor och stora farfar ikväll. Ska bo där två nätter nu. Skönt att sova i en soffa i stället för på madrass på golvet.

Var tänkt att jag skulle shoppa lite igår för att muntra upp mig. Men när jag gick runt på Åhléns, H&M, Veromoda, Salt, Din Sko, Indiska och Zara så hittade jag ingenting jag var sugen på att köpa. Inte likt mig alls.. Hmm.. Undrar varför det blev så?!

Åkte istället hem till Malin och Peter. Vi åt jättegod korvstoganof, jag som inte ens tycker om korv(?). Sen så la jag och Malin oss och kollade på säkert fyra avsnitt av Desperate Housewives. Soft. Somnade inte förrän vid 23. Så jag var lite trött imorse. Särskillt eftersom NÅGON ringde och väckte mig vid 7.50. jag som inte skulle gå upp förrän vid 8.30. Inte en chans att jag svarar då.

Dags att jobba lite nu kanske.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0