Imorgon smäller det!

Imorgon bär det av till Grekland, Kreta närmare bestämt!
Ska bli så underbart med lite semester.
Känns som att det verlkigen behövs.
Dessa dagar jag har haft i Uppsala har varit de skönaste på länge..
Det enda som känts lite trist är att inte Seb varit med.
Men men, skoj att träffa vännerna!
Idag kommer Jenny ner.
Ska bli skoj!
Har inte träffat henne sen i lördags hos Emelie.
Vi ska shoppa lite och till kvällen ska vi färga håret på henne.
Jag hoppas på att kunna lägga ut lite bilder på henne här till kvällen, så att alla får se hur snygg hon blev (:
Sen hoppas jag såklart på utgång på BJ ikväll, men vi får väl se...
Hoppas på att kunna övertala Jenny!
Nej, nu ska jag ta en dusch och kila ner på stan.
Har lagt undan en jättesnygg, vit bolero - kavaj med kort ärm på Lindex.

Lycklig jag blir!
Solen skiner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0