Uppsala

Nu är jag i min älskade lägenhet i min älskade stad, UPPSALA!!
Städade och fixade hela kvällen igår, spikade även upp lite tavlor och så.

Hann med en sväng på IKEA också. Therese följde också med.. Himla snäll den där tjejen. (:

Sen bar et hem för att kånka upp mina möbler från källaren, shit vad tungt det var! Var riktigt längesedan jag var så svettig som igår.. Men det var ju ett bra träningspas.. (:

Riktigt mysigt var det att få sova i lägenheten i natt.. Har inte sovit här själv på typ ett år..

Pysseldags igen nu...

Måste hinna kika på lite resor idag också. Vi har ju sagt att vi ska boka imorron..

Ikväll blir det förmodligen lite vin och öl på Carlos tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0