Annandagsrean har börjat!

Så har då den berömda annadagsrean startat. Eller den startade ju såklart igår, men det var inte så farligt då. Det var idag den tog fart! Har stått non-stop i kassan hela dagen. Det har varit kaos, men skoj, jag gillar det! Hann även med att shoppa lite till mig själv nu när det är bra pris..(: Det blev två svarta klänningar, present till Hugo och en födelsedagspresent till en vän. Betalade inte direkt mycket kan jag lova! Känns så otroligt skönt att man kan göra såna otroliga fynd. Så nu har jag ju ännu fler klänningar att välja på till nyårsafton, skoj skoj! Inte för att jag än vet vad som hända skall på nyår, men ändå. Det gäller ju att vara väl förberedd. (:

Imorgon kommer Seb hem, skoj! Har ju inte träffat honom på 10 dagar.Typiskt nog så jobbar jag ju 9.45-20.15, men men.. Det ger ju pengar och Seb kan jag ju träffa resten av mitt liv sen.. Typ!(:

Är så otroligt trött så jag bör nog ta och käka lite middag nu och sen försöka bege mig till sängen. Hade varit skönt att få somna tidigt och sova en hel natt, utan att någon ringer och väcker mig.

Kör så det ryker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0