Äntligen..

..ska jag få träffa min älskling igen. Sitter här nu och väntar på att han ska komma hit. Han skulle ta med sig Borat så ska vi kika lite på den, om jag orkar vill säga. Är helt slut i hela min kropp. Det börjar kännas att jag bara varit ledig i en dag på två veckor. Men men, det ger ju pengar.. (:

Ska försöka pallra mig upp för att cykla imorgon innan jobbet med. Mår så mycket bättre hela dagen, om jag har rört på mig på morgonen. Hoppas bara att Seb kan höra av sig snart. Känner att jag bara blir tröttare och tröttare av att sitta ner och ta det lugnt.

Igår hände något som kan göra att mitt liv tar en helt annan vändning.. Vi får se hur det blir..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej men nu vart jag ju inte nyfiken....Vad? :) Hoppas du och Seb hade en mysig kväll. PUss

2006-12-29 @ 14:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0