Fortsättning på julklappar

Idag har det anlänt lite julklappar, dels till Jenny, Sophie, mormor och Sebastian. Skönt att ha några klara iallafall. Men det återstår en massa. Jag tror inte att någon av alla som ska få julklappar av mig är helt klar. Eller lillebror är klar, likaså mormor. Men alla andra är kvar, eller ska kompletteras med något mer. Drygt!!! Min fantasi är slut. Hjälp mig!! Till vissa har jag inte en susning.

Snälla hjälp mig med julklappar till mamma, pappa, Sebastian, kusin Sophie, lilla Hugo, kompisar x 4, lilla Noel och farfar! Ni som nu vet att ni varit snälla och kommer få något av mig kan ju hjälpa mig genom att skriva vad ni önskar Er!

Samma visa varje år! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0