Förväntan...

Nu är det kvällen före julafton.
Granen är klädd och paketen ligger under.

En natt och sedan en massa paket.
Jag har redan konstaterat att jag har en del paket som jag exakt vet vad det är i, medans andra är hemliga.
Skoj!
Jag undrar varför jag, varje jul, beter mig som en femåring som klämmer på alla paket och ska lista ut vad det är i dem..? Det blir ju inget skoj sen, men just när jag gissar är det otroligt skoj.
Det stora paketet från Seb som jag hade såna förväntningar på var inte det jag trodde. Jag sprättade nyss bort lite tejp och upptäckte att det var något helt annat, som jag kan skriva och berätta om i morgon.
Typiskt!

Nu är det någon idiot här utanför som smäller smällare, åtta dagar för tidigt

Inga planer för nyår än.. Får se vad vännerna har att erbjuda?!

Sängdags, ska ju upp och jobba imorgon också.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0