Fredag

Hemma från skolan idag, var inte så himla pigg när jag vaknade i morse.
Men efter några timmar så kände jag mig bättre och orkade mig ut på stan med mamma och mormor.
Det blev himla mycket rännande i affärer, men såklart investerade jag inte i någonting, förutom ett halsband på lindex.

Synd att jag inte pallrade mig till skolan idag, jag hade ju faktiskt förberett mig på den muntliga delen. Kände mig ganska säker rent av, men jag tror inte att det riktigt tog 10 minuter att snacka, men ändå.. (:

Ikväll ska Jenny komma över och käka lite smarrig middag, kräftstjärtar och så.. (:

Har inte så mycket mer att rapportera här nu, förutom att jag har sån otrolig träningsvärk sen jag simningen igår.. Men det är nästan som belöning tycker jag. .(:

Städdax nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0