Illa, illa!

Har varit otroligt dålig på att uppdatera här.
Jag förstår verkligen att statisktiken kryper nedåt, och det är inte lite heller!
Jag hoppas att ni alla kommer tillbaka..

Jag har haft fullt upp med praktik förra veckan och sedan jag kom hem i torsdags har jag bara jobbat!
Hela fredagen, lördagen, söndagen och idag har bestått av jobb, jobb jobb. Men det är skoj att se alla andra stressa för att hinna med att handla alla sina julklappar.. Jag är ju klar. Har bara en kvar till lillebror och en till pappa. Gött det!
Jag skulle egentligen ha varit ledig idag och imorgon, men Emmy blev ju sjuk så jag fick gå in och ta hennes pass. Men det gör inte mig något, hade ändå inga planer för dessa dagar. Får ingen lön denna månad så jag behöver jobba mycket nu.

I lördags var det personalfest med jobbet.Vi var på parken och såg Movie Night, riktigt bra faktiskt med tanke på att det är amatörer som gör det. Jag är impad över att det finns så pass begåvade människor här i Mora! Grattis!

Nu är det bara 1,5 dag kvar tills min darling åker iväg. Han ska ju fira jul i fanland som vanligt.. ): Tycker att han kan stanna här hemma med mig faktiskt! Lite skoj i morse när vi läste tidningen, då dök Seb upp i en liten notis om att vi hade krockat med ett rådjur i torsdags när vi var på väg hem från Uppsala. Det var bild med och allt... Jag höll verkligen på att dö av skratt när jag såg det.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0