Jaha...

Så är alla julklapparna öppnade. Jag kan meddela att detta blev lite av en chock för Isabel. Jag fick nämligen MINST antal julklappar! Tror inte att detta kan ha inträffat på bra många år, skulle gissa på cirka 15-20 år (oj, vad gammal jag kände mig när jag hade skrivit detta...). Men de julklappar jag fick var bra. Fick dvdboxen med Sex and the city, som jag har önskat den. Älskar verkligen serien och är helt bedrövad över att den inte ens visas vid midnatt längre.. ): Men nu kan jag ju se den hur många gånger som helst!!!

Fick även en dockningsstation med högtalare till min ipod. Riktigt snygg var den också, passar perfekt i min lägenhet! Skinnhandskar, tofflor, underkläder, pengar, champagne, tröja, bok plus lite mer är vad jag har fått i mina paket! Men den bästa julklappen var en utav de saker som jag fick från Seb, ett stort kort som var gjort som en bok med en jättefin text. Han är en sån himla romantiker. Just love him! (; Längtar just nu så otroligt mycket efter honom, vill bara att han kommer hem nu. Så jag får ge honom en stor kram och en blöt puss.. (:

Usch, vet ej vad jag ska pyssla med nu. Kanske ska krypa ner i sängen och bara ta det lugnt? Känns som att det skulle behövas efter att ha jobbat under denna jul. En dags vila från jobb imorgon och sen kör det igång med annandagsrea på tisdag. Imorgon blir det för övrigt utgång på parken och före det värmning hos Mike. Men det blir nog en vit utgång för mig, med tanke på att jag börjar redan 08.00 på tisdag. Men det tåls att tänka på.. (:

Nej, lär plocka ihop mina julklappar nu och krypa ner i sängen.

God Jul Alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0