Ny lägenhet..

Har Jenny fått tillgång till idag. Och jag kan lov att det var inte vilken lägenhet som helst, den var hur fin som helst. Jag kan ärligt säga att jag är riktigt avundsjuk på henne, den där lägenheten skulle ju jag och Seb haft. Typiskt.. (: Men jag är iallafall glad för Jennys skull, det ska ni veta!

Imorgon ska jag och Jenny förmodligen inviga placet, vi tänkte nämligen ha förfest där (om jag bestämmer mig för att gå ut vill säga?). Men som vanligt kommer det väl bara att bli jag och Jenny, men det är trevligt det med. Om någon känner för att komma förbi så är det bara att slå en pling. (:

Är supertrött just nu och ska upp och jobba imorgonbitti. Vet inte egentligen inte om jag orkar, men det brukar lösa sig när man väl kommit dit. Tycker ju om att vara på Lindex och jobba. Alltid trevligt att träffa en massa folk som är ute och shoppar julklappar. (: Tänk om jag också kunde sätta igång med dessa julklappar. Har ju i och för sig avverkat några, men det är många kvar. Framförallt Seb! Jag har kommit på en idé, eftersom ni är så många som är in här och läser varje dag så förväntar jag mig att ni kan komma med förslag på vad jag kan köpa till honom! Deal?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart som sjutton att du måste med ut imorgon.. Tänk vad kul vi kan ha. tack för ikväll! du vet att du får vara i min mysiga lägenhet så ofta du vill.. :) Gillar dig skarpt tjejen. Puss och godnatt

2006-12-02 @ 00:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0