Tro det eller ej..

Jag klarade av att pallra mig upp ur sängen när klockan ringde.. Gick faktiskt upp och satte mig på min motionscykel och trampade. Stolt kan jag lova! Skulle aldrig ha förlåtit mig själv annars så det var ju lika bra. Ska snart iväg och jobba en monsterdag. 9.45 - 20.15. Känns som att jag kommer vara skapligt trött till kvällen. Är bara lite orolig att det ska vara typ dött mellan 18 och 20. Men men, finns väl saker att göra isåfall.. Nu ska jag bara vänta på att mina naglar torkar så att jag kan ta och hoppa in i duschen sen.
Lär sätta lite fart nu. Magen börjar vakna och vill ha mat!

Så här känner jag mig just nu.... (;

Kommentarer
Postat av: Elin

Åhh va duktig du är :)

2006-12-30 @ 16:39:54
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0