Typiskt..

Såklart har inte Isabel gått till sängs än.. Varför blir jag inte förvånad?! Det dyker alltid upp en massa måsten i mitt liv, när jag verkligen tänk något annat. Jag fick ju först och främst lov att äta upp mina chips + dipp från igår, så nu har jag ångest över det, sen fick jag lov att prova mina nya klänningar och nu råkade jag ju hamna framför datorn... Chock!? Nej!
Imorgonbitti är det jag som kliver upp vid 7-tiden, bara för att hinna med ett pass på motionscykeln + pilates innan jag ska gå till jobbet. Annars jävlar! Gissa om jag kommer bli besviken på mig själv!? Jag insåg nämligen idag att jag hade gått upp alldeles mycket mer i vikt än vad jag har gått runt och trott. Jag gjorde situps i morse och vad ser jag då?! Jo, att min mage inte alls är sådär platt som den var när jag höll på med simning. (Det var i och för sig 3 år sen jag slutade med det, men jag har väl levt i en låtsas värld, vad vet jag!?) Så nu har jag bestämt mig för att ta tag i mitt liv! När det är fem dagar kvar av detta år, för då slipper jag med ångest avge ett sånt nyårslöfte, då har jag ju redan kört igång.

P.S Jag körde faktiskt 20 minuter pilates imorse också.. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0