Utgång eller inte?

Det är frågan...
Känner inte för att gå ut ikväll, men Jenny tjatar på. Tycker faktiskt lite synd om henne. Hon är så söt så söt, hon vet att hon inte kommer klara av att övertala mig. Det verkar som att hon är lite desperat (:  Vi får väl se om hon ger upp snart. På ett sätt hade det ju varit trevligt att gå ut, Jackson ska också med..

Men jag har ju sån himla huvudvärk så jag vet inte riktigt om det är värt det...?! Det hade varit mysigt om Seb hade varit hemma med mig ikväll och myst istället. Men han hade inte tid, han ska träffa sina kompisar för en gångs skull (:

Usch, vad jag är kluven för hur jag ska göra till kvällen!?
Vill men vill ändå inte.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0