Utgång...

Det blev såklart utgång igår, men bara 45 minuter.
Jag, Sara och Jenny satt hos Jenny fram till 01.15 och skrattade och pratade allvar om vart annat. Jättetrevlig kväll tjejer! Men som sagt så begav vi oss ner till stugan för att träffa lite fler trevliga människor. Men vet inte riktigt om det blev så. Såg mest bara en massa människor som jag inte tycker om, som snackar bakom min rygg..
Jag hatar verkligen sånt, men det är väl sånt man får ta. Mora är ju inte tillräckligt stort så folk har ju en tendens att tycka det som känns bäst. Förstår mig inte på vissa personer i denna håla!

               

Sara och Jenny, hemma hos Jenny.

26858-169

Ojojoj, kolla in karl'n i garderoben..

26858-170

Jag kände mig på detta sätt, ville inte visa mig för någon.. (:

När vissa personer tror att de kan bete sig precis hur som helst mot mig så lackar jag ur.
Antingen är man på ena sättet eller andra, inte båda!
Förstå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va killen var snygg på kortet vad heter han??

2006-12-03 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0