Välförtjänat

Så har jag äntligen fått min efterlängtade sovmorgon.. (: Som jag har längtat efter det! Men såklart vaknade jag ju redan kl 7.22 helt klarvaken, men jag gjorde allt för att somna om och lyckades faktiskt. Sov till strax efter 10. Började dagen med att trycka i mig några praliner (:, är det jul så är det.. Sen la jag mig framför min tv och började kika på sex and the city. Har nu hunnit med 3 avsnitt. Kom på att jag nog borde plocka ihop lite på mitt rum också. Blir inte så mycket tid över till det i veckan annars. Snart ska vi iväg och äta juldagsmiddag på Fryksås Hotell. Smarrigt värre. Blir nog kanske björnstek?! Vi får se vad jag blir sugen på. Sedan bär det av till Mike på förfest. Får se om det blir en vit utgång eller inte, har inte lyckats bestämma mig än. Är ju sugen på att festa till det rejält, men jag vet ju vad som väntar imorgon. That´s life!
Men iallafall så är det återuppslutning av gamla gänget..(: Ska bli himla skoj. Här kommer en bild på vissa av dem.. (:
26858-183

Ses ikväll då.. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0