Födelsedag och firande

Jaha, då har jag äntligen fyllt tant nu då.. Kändes inte så märkvärdigt direkt, men men, man fyller ju varje år så.. Det enda positiva är ju att man får lite paket o presenter.
Fick ett par jeans av mamma, ett jättefint skärp av Joel och pengar av hela familjen.

I går hade jag kalas med mina vänner. Fick en jättefin väska av Jenny, örhängen av Annika, ljusstakar av Sara och Elin och två flaskor vin av Micke, Jonas och Samuel.. Sen så kom Martin upp för att  vara med på kalas, himla skoj! Hade jag inte trott..

Det blev utgång på tältet. Helt okej till en början, men sen så vet jag inte alls vad som hände, blev helt lack och kände att det nog var bäst att gå hem.

Riktigt seg idag iallafall... Såklart började den där j*la speakern snacka vid 9.30 imorse, så sovmorgon var ju bara att glömma! :( Tycker inte om Vasaloppet, ett som är säkert!

Pussokram till dem jag tycker om! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0