Fredag idag

♥ Jaha, då var det fredag igen.. Skönt på ett sätt, men det innebär att mitt illa sportlov tagit slut! :C
Skola till veckan igen. Men inte på måndag, då ska jag ju vara hos mamma och inventera 7-21, men det blir ju iallafall lite pengar och det är jag ju i väldigt stort behov av!

Får se om det blir något Sthlm nu i helgen då. Kanske att jag åker ner ikväll eller imorronbitti. Hade ju varit riktigt mysigt att få åka ner ikväll så att det blir hotellfrukost imorronbitti..;)

Skulle ha gått upp o gått promenad med jenny imorse, men när jag vaknade var jag inte det minsta utsövd, vet ej varför men har mest bara varit vaken hela natten, så jag hoppade promenaden o sov lite till..

Skulle ha ringt lassarettet idag o bokat tid för min hals, men hade inte ett dugg ont imorse, så jag skippade det! 

Ska nu bara ringa moradotorn och boka tid för mina vaccinationer inför resan till Tanzania ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: pops

tjapp!

tank pa vad du lagger ut bara..... alla som laser ar inte kanske inte alltid dina vanner....

tank ocksa pa att inte skriva for mycket om andra manniskor pa din blogg.

annars kan det ju vara en kul grej, lilla tant!

presenter, tja, vi far val se....

pops

2006-02-17 @ 15:06:42
Postat av: goran nilsson

hej

har du inte skrivit ngt sedan jag skrev! trakmans!

idag har jag varit pa gerdas och atit lunch. men som vanligt blev det fel; fick ingen pommes frites till hamburgaren. hann hade papper och penna med sig till bordet, men vad han skrev vet jag inte. sedan forsokte han morka och sa att han skulle hamta. men det drojde nastan en kvart. gerda sjalv var ut och bad om ursakt och kyparen svassade runt hela tiden. jag fragade vad han pysslade med, hur kunde han glomma nar han skrev ned? han gick nar jag sade att han drallt bort dricksen....

ikvall ar det latinoafton pa welfare... uruguay haller kok och sedan blir det latinodans....

jag ar duty officer idag, helt vardelost. skall sitta av tiden har tills 1730. ingen ringer och inga kommer! jag skall skriva sverigerapporten idag och i morgon.

ha det lilla gumman.

vi hors

pappa

2006-02-18 @ 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0