förälskad

Usch, detta är inte bra.. 
Har gått och förälskat mig....
I Marabous digestivechoklad, farligt god. Så tack vare den har jag fått världens tvångstankar, MÅSTE äta den varje dag. Detta är verkligen inte bra, särskillt med tanke på att jag ska åka utomlands om typ fem veckor. Ajdå!

Vet inte hur jag ska ta mig upp ur detta helvete. Snälla någon, HJÄLP!

Sörjer gör jag också. Hade hittat en skitsnygg t-shirt på asos som jag var helt säker på att jag beställt, men när paketet kom så upptäckte jag att den inte var med. Den hade försvunnit i beställningen. Jag drabbas minst sagt av PANIK! Jag hetsade in på sidan igen, för att göra om proceduren, men vad upptäcker jag!? Den går inte att hitta! PANIK igen! Så nu går jag här och är på så otroligt dåligt humör, detta på grund av en egentligen ful svart t-shirt. Men men..

Ibland är livet bra orättvist!

Fan, upptäcker nu när jag tänkte lägga upp lite bilder att de har försvunnit en massa..
Det är verkligen någon där uppe som jävlas med mig! VAd har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag vet, en massa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0