Jobb, jobb, jobb

Som vanligt på en vardag har Isabel spenderat sin dag på Lindex.
Som tur var har dagen gått fort, detta tack vare alla trevliga norrmän som åker till Mora för att handla sina kläder.
Dagen har gått fort kan jag lova. Och nu finns det en himla massa fina kläder till riktigt bra priser.
Som vanligt en arbetsdag har jag fyndat lite.
Hade jag haft min digitalkamera hemma så hade jag lagt ut lite bilder så kläderna, men tyvärr så har päronen tagit med sig den på semester.
Så både jag och ni får helt enkelt klara mig utan en kamera i två hela veckor.

Hur ska nu detta gå?
 
Dags att krypa till sängs nu och sluta sina stora grön-bruna och drömma vackra drömmar om den prins som ska komma på sin vita springare.. (:

Drömma går ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0