Med champagne en lördagkväll....

.... Kan det bara sluta på ett sätt - en helt lyckad kväll!

Kvällen började med hets, då jag fick lov att tjata på Jenny som slutade jobba 20.15.
Jag hade som vanligt mina bekymmer med vad jag skulle ha på mig.. Slutade med att det blev
min nya svarta skjortklänning och ett svart resårband i midjan. Som grädde på moset tog jag min dödskallescarves...



Väl nere på stugan var det himla trevligt, bara en massa trevliga folk.
Men som vanligt när man har haft trevligt en kväll så får man sona för det dagen efter.
Tillbringade halva dagen i sängen, innan det var dags för en väldigt sen frukost med Jenny på glasskiosken. Som vanligt blev det smörgås 64(?) med avokado, skagenröra och räkor. Himla gott och kladdigt.. (:

Sedan tillbringade jag några timmar framför min kära dator och beställde lite nya kläder. Bl a detta linne från asos.



Sedan blev det en skön avslutning på dagen med bio, Walk the line. Helt underbar film!
Den bästa på bra länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0