Mysmiddag med familjen

Väntar nu på att min kära pappa ska laga middag.
Jag hoppas att han kan skynda sig, för annars kommer jag tyvärr att hungra ihjäl.
Det blir ju inte bättre av att man känner doften av köttfärsen som ska grillas, för att sedan stoppas ner i ett pitabröd med en massa grönsaker och god sås.

Mmm... Smaskens!

Har jobbat idag, dock  bara fem timmar, men det tog helt musten ur mig.
Vet ej varför. Är helt slut nu iallafall. Vill bara äta och krypa ner i min otroligt sköna säng och kika på "Happy Gilmore". Helt grym film..

Nu kommer regnet också.
Skööönt!
Kan jag med gott samvete lägga mig tidigt ikväll.
Hade nästan varit lite mysigt med åska också... Men bara lite!

Jag och Jenny har iallafall börjat tänka om lite då det gäller våran resa utomlands. Vi/jag har börjat ändrat mig angående Bulgarien, har hört så mycket dåligt om det landet så jag vill åka till Cypern istället nu.
Prismässigt skiljer det inte så mycket, sista minuten är sviiindyr nu så det är lika bra att boka en specad resa så vet vi vart vi hamnar.

Någon som vill vara snäll och komma med ett bra förslag på en resa?
Kriterier för resan; den ska vara i två veckor, party och sol och bad ska ingå och det är ett stort plus om det är något så när billigt att leva där.

Otroligt tacksam om någon vill hjälpa oss med detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0