Oj Oj oj..

Nu var det allt riktigt längesedan jag var här och skrev något..
Har haft fullt upp med jobb och dylikt den senaste veckan.

Förra veckan när jag spenderade lite tid i Uppsala och Sthlm med Sebastian, Phil, Karen och Tess var himla trevlig. Synd bara att jag och Tess inte hann ses så mycket som jag önskat.
Men vi hade allt himla trevligt på Solvalla.

Denna vecka har det varit mycket jobb. Ska iväg idag också. Blir en sexdagars veckaLindex, men gött med lite pengar. Hade ju tur att det var 10-16 idag. Ger lite mer stålars. (:

En hel del shopping har det såklart blivit denna vecka, kommer ut bilder lite senare. Måste bara försöka leta reda på kameran. Den har varit förvunnen sedan päronen kom hem.. Hmm?!

Nej, nu lär jag hoppa in i duschen, så jagär något så när fresch när jag börjar jobba.

Saknar Dig!
sebastian hohenthal

Om lite mer än en vecka ska jag få följa med denna goa grabb till England. Vi ska spendera en vecka där och jag hoppas på lite shopping.

Sen blir det två veckor utomlands med Jenny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0