Uppsala...

... i mitt hjärta!

Är nu i min fina lägenhet i Uppsala nu. Mysigt värre!
Har saknat den som bara den.

Ska bort till farfar om några timmar och äta lunch, sen bär det av till Solvalla med Therese.
Sebastian ska tävla i Finnkampen, så det ska bli skoj att se.
Och nej, han ska inte tävla för Finland, han bor ju trots allt i Sverige och tävlar för Sverige!

Trevligt att Therese ville följa med idag, annars hade jag ju fått lov att vara själv heeela dagen.
Det är jag allt för ofta ändå.

Torsdag bli till att spendera ute i Stockholmsskärgård. Vi ska ut till Sandhamn och kika lite med
Phil och Karen. Ska bli trevligt. Efter det bränner vi upp till Mora. Ska upp och jobba på fredagmorgon.
Jobbar heela dagen då! ):

Nej, dags att sätta lite fart nu. Har ju faktiskt lite jag ska hinna med.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej tjejen! Det var hur kul som helst igår. Tack så mycket och tacka Seb för biljetten. Ses den 14:e hoppas jag? :) Ha det så kul i Mora och jobba inte ihjäl dig. Kramelikram!

2006-07-21 @ 00:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0