Dåligt uppdaterat här!

Har varit ganska dålig på att fylla mina små rader här med bokstäver. Men här kommer ett sammandrag ända sen i fredags.


I fredags blev det en mysdag på stan med mamma. Först lunch och en snabb titt på alla studenterna. Fick gåshud när jag hörde studentsången.. Men men.. Skoj var det i alla fall!

Sen blev det glass på Kajen, men det var lite kyligt där, blåsten var lite väl stark.

utsikt

Vacker utsikt över Siljan

mamma


Mamma på vår mysdag

På lördagen var det först jobb hos mamma, sen bar det av till Uppsala med 16.27 tåget.

Har nog aldrig varit så trist att åka tåg som då. När jag väl var framme i Uppsala så var det stress för att hitta rätt buss ut till Örsundsbro och Carro.

När jag väl satt på bussen så kom Linda på och då hade jag lite sällskap, och det var verkligen välkommet! Hade sedan en riktigt trevlig kväll hos Carro, trots att jag råkade krascha ett av hennes dyra, fina vinglas… Sorry!

Sen blev det bussfärd in till stan igen och utgång där på Hyllan. Trevligt trevligt!

carro

Carro på bussen

annika

Annika på bussen

Söndagen blev först lite seg, trots att farfar kom och väckte mig efter endast 5 timmars sömn, men men, sånt är livet! Sen kom jag på att jag skulle muntra upp farfar lite med en rabarberpaj (jag som typ ALDRIG har bakat), men den blev faktiskt riktigt god.. (:
rabarberpaj

Min goda rabarberpaj

Sen kom vi på att vi skulle åka ut  på utflykt till Ulva, där både han och farmor, och min familj har bott. Så vackert där kan jag lova!

ulva

Vackert, vackert..

ulva

Vackert, vackert..

På måndagen så kom ÄNTLIGEN min prins och hämtade mig! Vi tog med farfar ut till Ulva ige, och åt lunch där.. Sen bar det av hemmåt. Skönt att få sova bredvid sin favorit igen! (:

jag

Jag ute i Ulva

seb

Sebastian i Ulva

farfar

Farfar i Ulva

Tisdagen blev slapp med en massa solande, hela dagen. Och idag har jag lunchat med Sara, Marie och lilla godingen Hugo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0