kalas till kvällen..

Ikväll ska jag iväg på kalas, ska bli himla trevligt. Hörde av värdinnan Elin, att det är en massa folk som ska komma. 50 pers bjudna, men hon räknade med fler.

Just nu är jag med Sebastian. Vilar lite så vi orkar med kvällen, dock på olika håll. Jag på fastlandet och han ute på sjön i sin båt.

Lär dra bort till mormor med hennes kulldräkt nu, som mamma tjatat om i flera dagar. Sen hem och ladda inför kvällen.. Jag riktigt längtar!

Ha en trevlig midsommar alla! Saknar er vänner som jag inte får träffa i midsommar..
Men jag tänker på er..

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Anna Bength

men de va inte så mycke folk va??...hm..hade du kul då?..ja hade de ... trevligt :p pussa

2006-06-25 @ 23:59:30
URL: http://annabength.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0