Längtar...

Vet inte vad det är för fel på mig, men jag kan bara inte vakna på morgonen.. Får liksom inte upp mina ögon, det är som om de sitter fast.. Hur jobbigt som helst och inte blev det bättre av att min klocka inte ringde heller. Tror att Sebastian har tryck på någon knapp och ställt om funktionen..?!

Jobbade hos mamma 12 - 18.15. Var faktiskt en lååång dag idag.. Kändes som om den aldrig ville ta slut.
Som tur var kom Sebastian in en sväng för att säga hejdå. Han har åkt iväg på kryssning till Finland med sina kompisar. Tur att jag jobbar imorgon också då.

Anna kom och klippte håret på mig efter jobbet. Så himla skönt att få bort en hel del slitet hår!
Tack Anna!!

Funderar på att krypa ner i min säng nu och försöka somna ganska tidigt. Ska börja jobba redan kl 8.00. Hur tidigt som helst! ):

Längtar som en tok tills imorron... LÖÖÖN!! Har aldrig haft det så knapert..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0