Lite nya uppdateringar

Idag har det varit lunch med Annika i två timmar.
Efter det blev det en lång fika med lilla Hugo, Systrarna Jackson, Annika och Systrarna Bength. Riktigt trevligt. Jag satt på Kaffestugan från 12 till 16.30. Jag vet att jag inte har något liv, men vadå?

HUGO

Världens sötaste HUGO!!

systrarna jac<kson

Systrarna Jackson... Sara och Emma.


annika

Annika lika söt och go' som vanligt... (:


marcus...

Marcus visade upp sin vackra sida innan nattdoppet.. (:


annika och mattias

Annika och Mattias på dansgolvet på stugan

sara o peter

Sara och Peter, på beachpartyt

jonas o sara

Sara och Jonas myser på stranden

Detta är min helg i korta drag. En bild säger mer än 1 000 ord sägs det ju.. (:
Om det är något ni funderar över så är det bara att höra av sig.

Ha det gott..

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vi hade de ju riktig trevlig på stan igår =) Hoppas de gick bra o jobba idag.. Själv så är jag less på att de inte är någon sol nu när jag är ledig...

2006-06-20 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0