Paris, paris, paris.... Hilton

Shit vad jag tycker om Paris Hilton.. Vet inte varför. Hon är bara så grym.
Var in på aftonbladet nyss, och där kunde man kika på hennes senaste musikvideo.
Tycker faktiskt om låten.. (var nog ingen som blev förvånad över det?!)

paris

Idag har jag inte en susning om vad jag ska hitta på. Sebastian ska ju fixa med sin himla båt.
Caroline är i Leksand hos sin lillebror, Åsa svarar inte (jobbar förmodligen) och Jenny knegar på Ica.
Fy, vilken tråkig dag jag kommer ha.
Hoppas att Sebastian kan sjösätta sin himla båt så kanske vi kan ut och glida lite i den iallafall.
Vill att mina vänner ska flytta hem, har ju inte ofta mycket att stå i på dagarna när jag är ledig!

Men som tur är så får jag ju jobba imorgon och på lördag, så då slipper jag oroa mig för vad jag ska få lov att hitta på. Och så är det ju alltid lite skönt när pengarna rullar in.

Justja, midsommar snart. Vad ska man hitta på då? Någon som har något bra förslag? Hör av er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

öh ja.... festa med mig och Annika såklart!!! Midsommar alltså=)

2006-06-08 @ 13:15:30
Postat av: Anna Bength

du kan alltid ringa mig och sara =) vi är jämt lediga :p pussa

2006-06-08 @ 17:42:36
URL: http://annabength.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0