Rapport från lördagen

Jobbade hela fredagen, ända till 20.30, och sedan hela lördagen, till 18.20. Var helt slut på lördagskvällen, men vad gör man om vännerna ska ha kalas och Annika äntligen är hemma på besök.

Vi for till Micke och förfestade lite och där var redan Jocke, Jocke, Mattias, Emil, Marcus och Jonas. Så jag, Jenny, Annika och Emma trippade in där hos grabbarna och satte igång festen.

 

Vilken fest det blev sen, jag och Micke stod nog för 95% av karaoken, vi var helt KING!

Var nog riktigt längesedan jag hade en så rolig förfest. Jag spillde ut hela drinken Jocke gjort till mig över Mickes snälla mammas matta, Emil krascha en röd leksandsstol och lilla Jocke spydde i hallen. Men trots allt detta så hade vi allihop en riktigt trevlig kväll hos Micke.

 

jenny  o co

Jonas, Jenny, Jocke, Marcus och Annika

jag bla

Jocke, Micke, JAG, Jonas och Marcus...



jag bla
Jonas, JAG, Jocke, Annika och Marcus

micke

Visst är Micke snygg, tjejer?!

annika

Jocke pussar så gärna på Annika


jocke o jocke

Jocke. W och Jocke. T posar


jag o jocke

JAG och Jocke

jenny o emma

Jenny och Emma myser under filten, Marcus får inte vara med

Vi beslutade oss för att dra ner på stugan sen. Var ganska lite folk, men trots det många jag ALDRIG sett förr! De få jag kände igen bestod bara av det roliga folket, en massa glada miner hela tiden. Det är vad jag tycker om med att gå ut i Mora..

Vi beslutade oss för att dra ner på stugan sen. Var ganska lite folk, men trots det många jag ALDRIG sett förr! De få jag kände igen bestod bara av det roliga folket, en massa glada miner hela tiden. Det är vad jag tycker om med att gå ut i Mora..
Enda nackdelen med kvällen var att min röst försvann någonstans mellan ”Uptowngirl” och ”Eternal flame”, men jag har sagt det förr: ”Det kostar att ligga på topp!”

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh herregud vilka bilder.. Minns inte ens att du knäppt dem.. Tror att denna vita helg kommer att göra mig gott=) Ha så kul imorgon! pussokram din orkan

2006-06-02 @ 20:47:31
Postat av: Annika

Asså Bella vi måset ju bara göra om de på missomar oxå eller??? Vi hade ju såååå sjukt kul. Längtar hem igen...Men bara typ 2 veckor kvar sen är man hemma igen :) Ha de bra!!! Puss puss
Saknar dig!!

2006-06-04 @ 17:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback