Rastlös var namnet..

Egentligen är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter, men orkar inte krypa ner i sängen så jag gör allt för att aktivera mig.
Lagade nyss mina snygg-shorts som sprack i lördags, blev inte alltför snyggt, men vad gör man inte för att kunna använda dem!?
När jag väl var klar med shortsen kände jag att jag inte ville ställa undan min kära symaskin, så jag började att sy om en tröja som jag inte användt sedan artonhundra-frysit-fast. Det slutade med att det blev en tubtop i oversize modell, helt okej. Och det bästa med det är färgen, GULT! Älskar gult!

Shoppade lite idag, hade inte så mycket att pyssla med. Blev lite krafs och ett par guldsandaler, som jag förmodligen aldrig kommer använda.

Imorgon är det ju midsommar.. Så himla överskattad dag. Tycker inte att det är något särskillt med denna dag. Enda fördelen är att man har en anledning att träffa alla goa människor och att det är "part-time"!

Jonas tyckte att jag skulle lägga in lite roliga kort och jag har letat och tycker att dessa får duga..
 Gamla, men vadå?! 
- Hoppas du blir nöjd nu, Jonas!?

carrro

Saknar MIN Caroline.. Hoppas att vi kan ses i veckan, om jag kommer ner!

åsa

Åsa är lycklig när vi är på Wasastugan.. Härligt gumman (:

jonas,micke

Jonas och Micke på Nyårsafton 2005/2006. Trevlig kväll!

mattias

Lars och Mattias hemma hos Jenny på förfest.  Vi var 16 pers på 21 m2

party

Dreamteam... (:
Miss you all when I don´t get you in my pocket. (:

(Ursäkta engelskan, ta det för vad det är.. (: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0