Shopping på nätet

I söndags beställde jag ett jättefint halsband på internet, från Jerusalem. Väntar nu bara på att det ska dimpa ner i mitt brevinkast!
Sen så blev det såklart lite shopping på asos också. De sakerna väntar jag nu i veckan.

Idag hittade jag en ny sida, där beställde jag lite roliga saker. Bla en födelsedagspresent till pappa, kan tyvärr inte skriva här vad det är, eftersom han ibland dyker in här och läser. Men jag kan lova att han kommer bli glad och rörd över den.. (:

Dags att sova! Jobba imorron...

Puss och god natt.


Kommentarer
Postat av: Anna Bength

du är så rolig =) vad har du nu hittat på för kul?? =) pussa

2006-06-29 @ 01:14:39
URL: http://annabength.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0