Tisdag igen..

Vet inte varför, men nu är jag sådär less på allt igen...
Har börjat fundera en massa.. Skitjobbigt!

Vill inte vara så här knäpp, vill bara vara som alltid annars!!

Jag vill att det ska bli midsommardagen nu. Tror att det kan bli en trevlig tillställning med trevligt folk.
Ska ju faktiskt besöka  Mora Parken.  Jag hoppas bara på att det ska vara en massa trevligt folk där och inget bråk!

Idag har det bara varit jobb för hela slanten.. Var ganska skoj, tiden gick fort och det är ju alltid uppskattat (:

Vaknade av att en j*la fiskmås cirkulerade över min balkong vid typ 4 - tiden.
Inte alltför uppskattat kan jag lova!
Sover aldrig fåglarna?
 
Ikväll är det dags för Sverige att försöka spöa England också, får väl se hur det går..
Kul att kika på fotbollen själv då!?

Kom ihåg, bättre att ångra det du gjort än att ångra det du inte gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0