Äntligen över

Nu är äntligen denna Vasaloppsvecka över... Så otroligt skönt!
Tror inte att ni som inte upplevt den på lika nära håll som mig kan förstå vilken plåga det är.
Bor ju näst intill på spåret. Känns som det när speakern sätter igång iallafal.
Sovmorgon har det ju inte varit att tänka på denna vecka. Men men, får väl ta igen sömnen ngn annan gång.

Idag kom pappa hem! Jätteskoj! Så nu får jag träffa honom ända tills 17 mars, då jag far iväg på praktik.
Längtar efter att koma igång med den. Är lite less på att åka till skolan varenda dag. Men men, så är det när man valt att gå tillbaka till skolan.

Lyckad utgång igår. Men jag blev ju såklart irriterad på vissa personer. Inga namn nämnda. Överlag var det en riktigt trevlig kväll. Mer sånna tack! Känns som att det alltför ofta blir utgångar som slutar med fiasko.

Dags för Big Brother.. Kan man ju inte missa.. :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0