Helg igen.. :)

Då har det gått ännu en vecka. Shit vad snabbt tiden går.
Känns som om detta varit den kortaste veckan på bra länge.. :)

Denna vecka har sett ut på följande sätt:

Måndag - Shopping i Falun med pappa, mamma och lillebror. Inte mkt handlat för min del. En t-shirt från cheap monday och en ljusslinga från Indiska. Är iallafall riktigt nöjd med dem!

Tisdag - Köpt ny telefon, Nokia 6111, rosa.. :) synd bara att den inte dyker upp förrän i slutet på mars. Men men, den som väntar på ngt gott.. :) Halvdag i skolan. Data med Glenn.. Riktigt trist dag!

Onsdag - Modevisning i Falun. Riktigt lyckat blev det, måste dock medge att jag var riktigt nervös inför den när jag vaknade på morgonen. Men tänk vilken succe det blev! :)

Torsdag - DUGGA!! Gick inte som jag hade hoppats, men något trevligt var att jag bara hade missat ett poäng på duggan innan.. Rädningen på den dagen.. :) For till Falun igen för att hämta jackan jag lovat lillebror att hämta dagen innan, men som jag såklart glömde bort i all hets. Hann med lite shopping åt mig själv också..:)

Fredag - Ledig från skolan :) Lunch med Åsa. Får gäster till kvällen.. Skoj? Ja, vem vet?! :)

Två dagar återstår, just nu ser dessa ut på följande sätt:

Lördag -  Inga planer... Eller?:)

Söndag - Promenad med Jenny är inplanerad, det enda. Skönt!

Nej, städ dax. Gästerna kommer ju strax. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0