Kalas!

Idag ska jag ha födelsedagskalas.. lite mer än två veckor i efterskott, men ändå.. :)
Ska bli skoj o se vad det ligger i paketen från min kära släkt. Kan ju alltid hoppas på lite stålars.. :P

Såg lite av melodifestivalen igår, Carola var ju överlägsen, hur tråkigt som helst!
Tycker att Günter borde ha gått vidare, hade varit himla skoj..
Blev även Shrek x 2 igår. Så himla mysiga filmer. :)

 Jag kanske ska ge mig ut på en liten promenad i det vackra vädret.
Men hur skoj är det att gå själv då?
Ska ju träffa Jenny för en liten promenix till kvällen, hon jobbar ju till 17 eller 18. :(

Älskar verkligen när solen skiner på den vita snön... Så otroligt vackert.

Nu är det bara fem dagar kvar tills jag sticker till sthlm. Börjar bli lite pirrigt.. :) Men ska bli himla skoj kan jag lova! Fatta vilken chans!

Nej, har övervägtnu, det blir en liten promenad.. :)

Ha det gött, uppdaterar förmodligen lite under kvällen, så håll koll.. :p

Miss you all..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0